Enpä sässynämarkkina päivitystä kirjoittaessani arvannut, että tauti iskee minuun näin kovasti. Tiistain lääkäri käynnin jälkeen olen ollut äänenkäyttökiellossa, nyt kurkkukipu on vaihtunut mahdottomaksi yskäksi, mutta ei ihan enää niin isoilla särkylääkemäärillä tarvitse mennä eteenpäin. Enterorokkoa lääkäri epäili, virustautinahan sitä hoidetaan levolla ja levätä olen nyt koittanut.

KristiinaS mietti kommentissa mitä Sässynä tarkoittaa, ei löytänyt goglaamalla vastausta. Muistan jostain kuulleeni, että Sässynä on kaikkea sitä mitä käsityökaapeista ja -laatikoista löytyy. Eli voisin minäkin vaikka pitää sässynämarkkinat tässä kotipihassa kesällä. Täytyy oikeasti tuo sana tarkistaa Wetterhoffin naisilta. 

Aikuisnäkö on tosiasia kohdallani ja olen nyt siirtynyt silmälasien käyttäjäksi. En osannut päättää kehyksiä, joten otin kahdet. Kuvat ovat kännykkä selfiet, jotka otin melkein heti lasit saatuani (2 viikkoa sitten)

Untitled

Kotona klikattu kuva

Untitled

Töissä otettu kuva. Näitä laseja olen käyttänyt.

Kotona ovat päivät menneet hiljaisesti,olen katsellut tabletin kautta sarjoja ja kuunnellut kuorostemmoja kuullokkeilla ja neulonut ponchoa Alma-langasta sekä kuopuksen unisukkia.

 

Untitled

 

Untitled

Kotipihassa orava vie viimeisiä omenoita kivenpäälle ja syö niitä siinä tyytyväisenä. Ajattelin, että olisin kuuraisina aamuina jaksanut käydä edes pihalla vähän kameran kanssa, mutta eipä ole tullut sitäkään tehtyä. 

Untitled

Tähän lopuksi vielä käsityöristeilyn Risteilyhuivin ryhmäkuva valokuvaus Varjokorven kuvaamana.

Untitled

Vuoden 2017 käsityöristeilyn päivämäärät on jo julkistettu Burda stylen sivuilla ja suunnittelu on jo kuulema kovassa vauhdissa. Iloisessa joukossa oli mukava olla, mutta ensi vuonna minulla on luultavasti työesteitä.

Oikein levollista viikonloppua kaikille. Minäkin koitan jo tänään päästä vähän pirtistä pihalle. Isäntä ja nuoriso ovat lähdössä vähän kaupunkireissulle ja josko minä saisin edes kotipihan syksyä ihanstella.