Pitkästä aikaa osallistuin Novitan neulomossa johonkin vaihtoon/tempaukseen. Tällä kertaa kyseessä oli sukkalankavaihto. Tänään oli minun pakettini tullut.

Minä onnellinen olin saanut parikseni Lilan.

Voiko paketti olla enempää minun näköiseni? Monta pussia Rooibos-teetä. Juuri  tänään ajattelin, että täytyy muutamia pusseja laittaa työkassiin, että on sieltä ottaa jos tarjolla on pelkkää mustaa teetä. Enpä ihan heti menekään sitten tee ostoksille. Vanhat autot ovat suosikki salmiakkini. Tässähän olisi kyllä jokaiselle perheen jäsenelle oma auto. Suolatikkuja ja sukkapuikot ja enstäs tuo lanka. Voiko lanka olla enempää minun näköistäni? Niin ja tuota Dropsin uutuutta en ole vielä edes kokeillut.

 

Sukkaohje Dropsin sivuilta. Hyvä niin vaikka sivut ovat tutut en ole sieltä yhtään sukkaohjetta vielä ottanut. KIITOS Lila ihanasta paketista ja kortista. teit minut onnelliseksi.

 

Oman pakettini olen laittanut jo jonkin aikaa sitten Ertzulle.

Paketin koruton sisältä. Mokkasukkalanka väri Petronella. Lankaa ei ole käsitelty aloeveralla, eikä Jojoba öljyllä, niinkuin Mokkasukka nykyään käsitellään. Puupäät ovat sukkapuikkojen päihin asetettavat suojat, niin eivät silmukat karkaa kuljetuksen aikana. Puupäät on valmistettu Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan lähetysaskartelija puupäiden toimesta. Sukkamalliksi laitoin matkaan Ullaneuleen Pitkät mutkitellen sukat, joita olen itse MokkaSukasta neulonut hyvällä menestyksellä ja ulkomaan kielisen ohjeen laitoin Wendy knitsin Cat nip socksit.

 

Tänään oli ensimmäinen työpäivä loman jälkeen. Oli ihan mukava olla töissä. Keskiviikon neulomiset lähestyvät. Näyttää, että meitä olisi ihan mukava joukko tulossa neulomaan. Kiva niin, vielä kyllä mahtuu mukaan, jos innostut.