... siis enhän mie oo nyt puikoissa, kun mie oon koneella, mut kun sie luet tätä, niin mie luultavasti oon puikoissa.

Tästä tulee aika sininen päivitys. Hyvin neuleystävät tuntevat minun värimaailmani, tässä tuliaisia ystäviltä.

3766475302_4135ef5cb3.jpg

Virpi kävi tänään kylässsä ja toi Opalin sukkalankaa, virolainen villa on Hepsin viimeviikkoiselta vierailulta Hämeessä, eikä me edes ehditty tapaamaan, mutta posti on kulkenut, kiitos välikäsille, Hepsin paketissa oli myös jotain muuta mitä naiset tarvitsevat. Minulla on ihan lahjottu olo. Kiitos näistä!

3765680487_4f2fb40895.jpg

Puikoillakin on sinistä. Näistä tulee sukat 50-vuotiaalle. Toivottavasti ehtivät ajoissa.

Niin ja sitten yksityiskohta Hepsin paketista. Viimeviikolla kävin paikallisessa virkkukoukkusen jälleenmyyjäliikkeessä etsimässä neulojanappeja, ja siellä oli vain Neuloosi nappeja, nyt minulla on kuitenkin oma Puikoissa nappi. Jos minusta ei kuulu mitään, olen siis puikoissa.

3765679495_ed0fab135b.jpg