Olen saanut Sagittarian neulottua.

1184576.jpg

Kastelin ja pingotin huivin, mutta luulen että reunakerros menee uusiksi. En saanut kaaria mielestäni hyviksi. Aina ennen olen onnistunut päätelemään tarpeeksi löysästi, nytkin apuna oli kympin sukkapuikko, mutta mielestäni reuna kiristi. Maanantaina haluaisin huivin kuitenkin ystävälle antaa. No,  huomenna ehtii  ottaa reunan päivän valossa uusiksi. Kaksi kerää riitti ja huivista tuli tarpeeksi iso. Melkein liian iso minun pingoituspatjalleni.

Olin saanut Helmikseltä postia. Olin voittanut uuden vuoden uteluista lankapalkinnon. Isännälle nauroinkin, että ehtihän tässä mennä jo neljä päivää tätä vuotta, enen kuin voitin mitään. Ihan oikeasti nämä blogiarvonnat ovat ihmeellinen poikkeus, kun en minä nyt yleensä voita arpajaisissa. Kiitokset Helmikselle ja onnettarelle. On siis ensi viikolla mitä odottaa postista.

Tai on jotain muutakin postista odotettavaa. Uusi Novita ei tullutkaan tänään. Novitalta kyllä toimivat upeasti. Puolenpäivän aikaan oli tullut sähköposti, jossa kerrottiin että lehden postituksessa on ollut ongelmaa ja lehden pitäisi olla tilaajilla keskiviikkoon mennessä. Minun mielestäni Novita toimi hienosti.

Puikolle hyppäsi jo ToppMohair ja tarkoitus olisi Vilmalle tehdä bolero. Takakappale on melkein valmis, vaikka otin silmukkamäärät 6 vuotiaan koosta, tuntuu kuitenkin aika reilulta. Saa nähdä meneekö purkuun kun saan sovitettua.

Nyt hyvää yötä ja hyvää loppiasviikonloppua kaikille!

"Päättyy joulu vaik ei kenkään sois, joulukuusi viedään pois, pois, pois..."