Käyköhän aina niin, että kun kauden uudet värit tulevat kauppoihin alkaa keskustelu väreistä? Jo jonkun aikaa sitten Novitan Neulomossa keskusteltiin värianalyyseistä. Itse olen käynyt analyysissä joskus 11 vuotta sitten. Olen tulokseen tosi tyytyväinen. Löysin silloin uusia värejä, joita en kuuna päivänä olisi muuten käyttänyt.




Tässä ovat nuo minun perusvärini. Nämä ovat siis käytössä jakkupuvuissa ja muissa "virallisissa" vaatteissa. Niin, ja muodostavat pohjan pukeutumisessa.




Tässä osa



ja tässä lisää.



Tässä silmien, ihon ja hiusten tehostevärit. Olen siis väriltäni Vaalea Sateenkaaren väreissä kimaltava kesä. Koruvärini on hopea. Salainen neuleystäväni, kuinka sattuikaan, että huivineulan pohjaväri on hopea.

Aika hyvin nuo värit ovat juuri niitä joissa olen aina viihtynytkin. Pikkuisen kamera muutti värejä.

Nyt alkaa imurointi ja huushollin siivoaminen. Kukahan täällä on sekoittanut paikat, kun ei edes kotona olla oltu?