Tänään on ollut ihanan arinkoinen päivä. Eilisen messuilla kävelyn jälkeen on ollut ihana ulkoilla ja nauttia pienestä pakkasesta.

1066599.jpg

Tässä on kuva siitä ihanasta silkki-villasta, jonka ostin messuilta Catarinalta. Siitä tulee luultavasti Vilmalle kaulahuivi.

Tässä sama lanka kerittynä.

1066615.jpg

Myös minun henilöllisyyteni on selvinnyt. Olin salainen neuleystävä Teisalle. Hän sai kanssa tällä viikolla viimeisen pakettinsa. Paketissa oli huivi jota arvuuttelin täällä. Vain Kukka uskalsi arvata, mikä se oli. Poncho oli kyllä aika lähellä.

1066633.jpg

Tässä on kuva koko huivista, muuten paketissa olleet löytyvätkin Teisan blogista. Tähän huiviin meni Novitan Faunaa 500 g. Kyllä minä sen kuitenkin viimeistelin ennen lähettämistä. Tässä näkyy langanpää ja kupruilevat palat. Oli mukava olla Teisan sny.

Hyvää lauantai illan jatkoa, minä lähden katsomaan jäikö minulle vielä lettuja.