Otinpa eilen aamulla valokuvaa yhdestä sairaalan neulegraffitista.

Tämä hauska siili on sairaalan sisääntulo aulassa ja se ottaa silmään, ainakin minulla, joka kerta kun astun sairaalaan sisälle. Kaksi sairaalan ulkopuolella olevaa graffitia on minulla kuvaamatta. Saa nähdä kehtaanko ne kuvata, kun siinä on aina niin paljon takseja. Eivätkä nuo valokuvauskelitkään ole oikein mukavat olleet.

 

Tämä on toiseksi viimeinen kotiloma päivä. Huomenna vielä lomalle ja sitten ensi viikon olenkin sairaalassa, kun on lääkärin kiertoa ja toivottavasti sitten keskiviikkona kotiutus. Illat ja yöthän olen käynyt sairaalassa, koska Asikloviiri-tippa täytyy saada tiputettua 3 kertaa vuorokaudessa.

Tänään olen laittanut pakettiin, sukkakilpailun sukat, jotka jo  ovat kauan täällä odottaneet. Toivottavasti vielä muistan ne postittaakin. Tänään ja huomenna ovat myös Hämeenlinnassa Kätevä myyntitapahtuma, mutta taidan jättää ne huomennakin väliin. Ei kamalasti nuo suuret väkijoukot kiehdo. Maanantai-illaksi koitan saada luvan käydä Qvidi Mina kurssilla, luulen jaksavani, koska olen päivän sairaalalla. Mutta jos en jaksa, niin jää sitten väliin.

Eilen tulleen Novitan otin matkaan ja siitä aloitin Vilmalle neuletakkia, langaksi valikoitui kotoa löytynyt tumman punainen Wool. Näette sitten mallin, kun saan sitä neulottua ja kuvattua.

Nyt toivottelen teille kaikille oikein hyvää ja siunattua viikonloppua, seuraavan kerran varmaankin bloggailen vasta kotiuduttuani.

AI NIIN, huomaattehan uuden blogipohjani. Otin sen käyttöön Tuunarin sivupohjista, kun siinä on yksi minun hänelle antamistani kuvista.