Minulle joulun pyhät, siis tänään ja huomenna, ovat tehokasta käsityö aikaa. Torstaina on taas jo työpäivä.

Minulla on 150 g Dropsin Alpacaa, ystävä haluaisi siitä huivin. Mitä olette mieltä, millainen pitsi huivi siitä kannattaisi tehdä. Mihin malliin se riittää? Tässähän on käytetty 200 g. Toisaalta voisihan sitä tilata Tapiolta lisää, saisi sitten tarpeeksi suuren. Näkyy tuossa etusivun kuvassa Tapiolla olevan juuri tuo sama lila värikin (2920).

Langat ovat siis ystäväni ostamat ja olleet meillä keväästä asti, odottaen huiviksi muotoutumista.

Kerro minulle:
Minkä huivin sinä tekisit/Minkä toivoisit minun tekevän?
Tilaisitko kenties lisää lankaa? (se voi olla kohtalokasta sillä Tapiolla oli hyviä tarjouksia)

En ole jaksanut etsiä blogeista kuvia, valmiista huiveista, niistähän olisi nähnyt kulutustakin jne. Uudesta kirjastani en vielä hae mallia, sillä haluan tehdä jonkun huivin jossa varmasti onnistun ja lontoon kielellä neulominen ei ole vahvinta alaani.

No nii, ne jotka ovat tänne asti jaksaneet kahlata. Kyseessä on arvonta. Kun annat minulle jonkin vinkin huivista tähän päivitykseen 27.12. klo 18 mennessä, osallistut arvontaan. Lupaan arpoa jotain lankavarastostani. Uutta lankaa et siis tule saamaan, se on ihan varmaa. Mutta luulen, että täältä löytyy jotain. Kyselen sitten mieltymyksiä ennen kuin lähetän paketin. Vastatkaa nyt tekin jotka ette yleensä kommentoi.