Aamulla maa oli kuurassa ja pakkasta melkein kaksi astetta. Ihana pirteä syyspäivä. Vähän tuo on sitten sadellut vettäkin, mutta ei liikaa kuitenkaan. Tai sitten olen ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan.

Aamun valoisuus piti käytää hyväksi ja kiiruhtaa kuvaamaan Tove-tossut, ennen töihin lähtöä.

tove-tossut

Kuvassa on kuulakärkikynä mittakaavana. Nyt nuo tossut pyörivät 30° kirjopesussa muutamien farkkujen kanssa. Saa nähdä saako neulovan ystävän tyttövauva tästä tossut, vai teenkö jotain muuta. Tuo huovuttaminen on aina vähän arpapeliä.

Aamulla kävin ärrällä laittamassa lasten koirat palautukseen. Jos olette ostaneet ärrältä kesällä isopäisiä koiria, niin käykääpä lukemassa tämä tiedote. Meillä mummi oli ostanut koirat ja onneksi huomasi lehdestä takaisinvedon, minulta oli mennyt täysin ohi.

Eilen kävin Wetterhoffilla. Käytin loppuun viime jouluna lahjaksi saamani lahjakortin. Ostin Sivillaa, ennen kun kaikki ovat aloevera-jojoba-E-vitamiini käsiteltyjä. Eli , tilanne on se että sitä mukaan kun silkivillat, Sofia, Sivilla ja Silvia loppuvat ja uusia värjätään,  niin kaikki käsitellään terveysvaikutteisesti. Minulle ei tuo aloevera sovi ja siksi hamsteroin kolmen eri värisen huivin verran lankaa.

Lankaa ostin, kun en ole menossa millekään syksyn käsityömessuille. Perjantaina täältä paikkakunnalta olisi retki Seinäjoen Taikasormiin. Minä olen töissä, tietenkin. Ja on sellainen päivä, että en voi ottaa vapaapäivää, vaikka sunnuntainakin olen töissä.  Seuraavana viikonloppuna olen kyllä sitten Seinäjoella. Tampereen messuista ohi menee apen syntymäpäivät, joita vietetään samana viikonloppuna. Kätevä on kyllä Hämeenlinnassa syysloma viikon päätteeksi 18-19.10.2008. Sunnuntaina voisi piipahtaa jos siltä tuntuu. Lauantaina  olemme koko perheenä Kristus-päivässä.


Pitäisiköhän nyt jo laittaa kalenteriin nuo Seinäjoenmessujen Tampereelle järjestämät Taikasormet-messut. Ovat siis ensi vuonna maaliskuun 7.-8.