Olen minä olemassa, enkä ole ihan rojuläjään hukkunut.

Useampi kilo lähtee kankaita matkaan tänään ystävälle ja varmaan niitä jää vielä muillekin ystäville. Kun en minä saa aikaseksi niitä mitä ajattelen. Vaatekankaita jää kotiin vielä yhden vaatehuoneen verran, jos se ompelukärpänen jossain vaiheessa iskisi.

Tänään otan vapaaillan tuosta siivoamisesta ja lähden neuletapaamiseen ja otan Vilman mukaan. Ollaan poikkeuksellisesti Turengissa.

Niin en minä oikeasti ole lauantaista asti siivonnut, kun sunnuntai meni isäntää ja mummia juhliessa ja maanantaina oli tilaisuus Inkalan kartanossa ja me isännän kanssa oltiin siellä esiintymässä, minä lauloin ja isäntä soitti resonaattoria.

Postiakin odottelen ihan kamalasti, kun tiedän isännän tilanneen minulle tämän ihanan pitsi kirjan ja se on lähtenyt matkaan jo viikko sitten.

Nyt taas heippa, sitten kirjoittelen taas kun vaatehuone/työhuone on siivottu ja viikonlopun synttärireissu tehty. Kivoja messuja Tampereelle menijöille. Jos minäkin sitten taas ensi vuonna.