Tänäänpä oli minulla postiperjantai. Eilen jo oli tullut pakettikortti Tapionkaupasta. Tuossa ennen loppiaista oli Tapiolla postikuluttomat päivät ja tilasin minäkin Ullteppegarnia ja yhden aurea vyyhdin.

 

Ullteppegarnista on aikomus neuloa jakku, joka sitten huovutetaan. Malli oli viime vuoden viimeisessä Kauneimmissa käsitöissä, jos oikein muistan. Aurea on kaveriksi sille vyyhdille, jonka snyni lähetti minulle syksyllä ja olen luvannut neuloa niistä Vilmalle jotain kivaa. Vilma haluaisi kaulurin ja muistaa nähneensä jossain lehdessäni valkoisen kaulurin ja sellainen pitäisi neuloa tuosta langasta. Siinä nyt on äidille haastetta löytää se lehti jossa on valkoinen kauluri. Minulla ei ole tosiaan aavistustakaan, missä lehdessä ja millainen.

Postilaatikossa oli kirjekuori, joka yllätti.

Blogiton Ruiskaunokki, jolle sain olla salainen neuleystävä, oli kerännyt minulle ihanan paketin. Kauniita sukkamalleja, Pirkanmaan kansallispuku tietoutta paperinukkejen muodossa, yrttijalkakylpy ja kaunis vaaka kortti. KIITOS Ruiskaunokki.

Tämä viikko töissä oli lyhyt kahden päivä viikko, mutta ensi viikolla sitten alkaakin oikea sutina. Maanantaina, ei työhön liittyvä asia, minulla on kontrollikäynti neuropsykologille. Katsotaan miten olen toipunut meningoenkefaliitin jutuista. Tiistain ja keskiviikon käyn Tampereella TunteVa ryhmänohjaaja kouluksen aloitus päivissä. Siinä sitten onkin työn ohessa kesään asti tekemistä.


Oikein hyvää viikonloppua sinullekin.