Arki on alkanut. Pyykin pesua ja vähän paikkojen järjestelyä. Kaksi tuntia koneella istumista ja nyt vasta olen blogin päivityksessä. Novitan neulomossa on menossa talvilankavaihto, ja minä lupasin sen tällä kertaa hoidella. 42 vaihtajaa, eli 84 sähköpostia on lähtenyt ympäri Suomea. Eihän tuo ole homma eikä mikään, kun ajattelee Kristelin SNY-emännyyttä, mutta kyllä siinä aikaa sai kulumaan. Vielä ei ole tullut postia että joku olisi jäänyt ilman paria tai että joku on saanut oman osoitteen sa tai....

En minä tässä koko päivää ole kuitenkaan istunut. Olen käynyt ruoka- ja lankakaupassa, sekä täydentämässä vähän kirpparipöytää ja hakemassa sieltä vähän rahaakin.  Lankakauppa asiat olkoon hys, hys asioita. Ei niistä sen enempää. Niin, ja hainhan minä tuon meidän eskarinkin kotiin.



Lauantaina oli niin kamalan kylmä, että havahduin siihen, että meidän ohuiden pipojen tilanne on huono. Tein Oskarille pipon eilisen aikana, mutta kuten kuvasta näkyy siitä tuli Vilmalle. Ihan peruspipo 4 oikein 2 nurin joustetta.



Kuka tietää mitä tästä on tulossa? Päätin samantien käyttää koko seiska veikka raidan kerän lopunkin pois. Ei jää sitten keränloput ajelehtimaan, ja näitä tarvitaan aina.

Oskari sai lahjaksi marmorikuulia 108 pientä ja 6 isoa. Tietääkö kukaan miten niillä pelataan?

Niin tänään on 11.9. WTC:n iskusta on jo 5 vuotta.
Useammassa blogissakin
siitä on ollut puhetta. Aika kuluu. Vanhempi polvi muistaa vieläkin missä olivat, kun Kennedy ammuttiin. Ehkä me muistamme sen missä olimme kun kuulimme WTC:n tapahtumista.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!