EDIT: Kävin korjaamassa yhden linkin tuolta helmikuulta

Kylläpä tuo keli muuttui koleaksi. Ihan kuin syyskuussa oltaisiin.

Kiitos hurjasti kaikista huivikommenteista. Olen ihan oikeasti ihastunut tuohon virolaiseen villalankaan kun siitä tulee niin kaunista jälkeä.

Vilma oli kuvausapuna ulkona kun Kellokukka huivia kuvattiin.

784701.jpg

Juuri tässä kohtaa ei tuuli niin kovasti puhaltanut, mutta ei ekaluokkalaisen kädet riittäneet ison huivin kanssa. Joten suojainen paikka ja kuusen oksat saavat toimia taustana. Huivin kaunis kuvio vaan ei oikein näy tummalla taustalla.

784705.jpg

Malli: Kellokukka, Mielitietyn blogista
Lanka: virolainen villa
Menekki:125 g
Puikot: INOX 4,5
Huivin korkeus 93 cm ,  leveys 176 cm

Kiitos Mielitietty ihanasta ohjeesta. Toinen huivi on jo puikoilla, tällä hetkellä lankana Alpakka.

Kotona minulla on menossa lankojen järjestely. Tällä hetkellä on 8 n. 31 litraista sekalaista muovilaatikkoa lähes täynnä lajiteltuna laadun mukaan. Vielä olisi urakkaa. Mieluummin istuisin ja lukisin blogeja tai neuloisin. Myös ompeluhuoneessa jossa ei kukaan oikein ompele on siivous urakka menossa, saisipa sen jonkin laiseen kuntoon edes.

Muutamia mukavia asioita tältä päivältä.

Kävelin kaupungin katua pitkin ja tapasin oman eskariopeni, joka oli myös Oskarilla eskarissa. Istuimme kahvilla ja juttelimme kuulumisia. Ope on ollut eläkkeellä jo jonkun tovin ja oli ihana kuulla kuinka aktiivisesti hän on mukanan kaikenlaisessa toiminnassa. Olipa muuten blogiinikin löytänyt tiensä. Kiitos kivasta kahvihetkestä Marketta.

Isännän vanhemmat ovat laittaneet meille mustikoita tulemaan matkahuollon kautta, Täällä niitä on vähän vähänlaisesti. Toivottavasti ovat huomenna perillä. Nam, nam.

Niin ja minulle oli tullut kommentti jonka lähettäjä oli Arvaa kuka. Ihanaa. Kuule sinä salainen ystäväni minä luulen, että osaat minua ilahduttaa. Olen kaiketi aika helppo tapaus. Olen onnellinen ja iloinen mitä tahansa keksitkin minulle lähettää.

Harmittavaa on se, että Katiijalle ei ollut tänäänkään tullut se paketti jonka olen viime viikolla laittanut matkaan.

Nyt lapsille iltapalaa, ovat tämän ja ensi viikon mummilla "hoidossa" ja aamulla taas lähdetään.