Ihan tälläinen pikainen ilmoitus olen olemassa, ja pikkuhiljaa parantumassakin.  Menin tiistain ja keskiviikon välisenä yönä ambulanssilla sairaalaan ja minulla on todettu viiruspohjainen aivokalvontulehdus. Nyt syön tosi kovia särkylääkkeitä ja olen tipassa usean kerran vuorokaudessa. Sairaalareissuni kestaa kaksi viikkoa. Tällä hetkellä olen neljän tunnin kotilomalla. Onnistuu kun isäntä ystävällisesti minut haki ja vie takaisin.

 

Pitkä aika on siitä kun olen tänne viimeksi mitään kirjoittanut, asiaakin olisi ollut, mutta en ole vaan pystynyt. Nyt laitan sukkakuvaa, joka olisi ollut jo viime viikon asia.

Näiden sukkien kuvaa en voi laittaa enempää, kun näitä ei voi julkaista vielä, mutta sitten reilun kuukauden päästä laitan kuvan koko sukista.


Mielestäni näistä tuli kauniit, ja nämä menevät heinälatoon. Saas nähdä jäävätkö edellisen parin kanssa ainoiksi sukiksi. Saattaa olla, että sairaalassa jaksan jotain neuloa, kunhan tämä olo tästä helpottaa.

Siis luultavasti seuraavan kerran blogistaniassa reilun viikon päästä. Tiputushoitoni kestää kaksi viikkoa, ja siitä on mennyt nyt 3 päivää, ainakin niin kauan siis majailen Kanta-Hämeenkeskussairaalan neurologian osastolla 4B.

Tiinuli, voidaan tehdä vaihtari sen Step langan suhteen ;-).

Lauantaiterveisin Seijap