Ihan ensiksi kiitokset kaikille Ystävänpäivätoivotuksista, minä olin illalla niin väsyneenä kotona, että blogikierros jäi tekemättä. Ystäviä olette silti, vaikka en teille erikseen päivää toivottanutkaan.

Nyt sitten seuraa se, voi rähmä osuus...

Minullahan ei ole itselläni lomaa, isännällä ja lapsilla on koko ensi viikko ja minä pidän vapaita ma-ke. Tammikuulla todettiin, että kun keleistä ei voi olla varmoja jne... Varasin meille risteilyn, hiihtolomaksi kun luvattiin laivallakin lapsille mukavaa liikunnallista ohjelmaa.

Niin oikeasti luulin varanneeni ja maksaneeni risteilyn hiihtolomaksi, mutta monista tarkistuksista huolimatta varaus olikin huhtikuulle. Huomasin sen tänä aamuna ja tiedättehän te, että kaikki laivat ovat täynnä, eikä siirto tälle lomalle onnistu. Kyllä mua harmitti. Olen myös tosi ihmeissäni kun eivät lapseni siitä kamalasti suuttuneet, ei yhtään itkua, ei huutoa vain pettyneet ilmeet ja sitten jo miettimään mitä muuta me tehdään. Helsinkipäivä ainakin taitaa tulla, Linnanmäkikin on auki ja elokuviahan näkee kotikaupungissa ja vaikka mitä pulppusi lasten mielestä ja onneksi kaikilla on lomaa ainakin muutama päivä.

Lohtulankaa hain VillaMokasta ja jämälankasukat odottivat postilaatikossa. Nyt ennen kun aurinko laskee lähden kuvaamaan lankoja ja sukkia. Myöhemmin siis niistä lisää.