Nimittäin uuden neuleen eilen. Mari hankki minulle aikaa sitten langat isännän neuleeseen ja koko ajan se on tuolla alitajunnassa muhinut.

539533.jpg

Tässä on neulottuna reilun kerän verran eilen illalla, ja sitten tänä aamuna huomasin, että olen lukenut mallipiirrosta väärin. Toisaalta ei se mitään, ei tästä tulisi muutenkaan ohjeen mukainen, muutan pääntien ainakin. Neulos näyttää entistä rumemmalta tässä ruudulla, joten purkuun menee. Saattaa olla, että mallikin vaihtuu vielä kokonaan. Tämä on jo kolmas malli mitä ajattelen näistä langoista. Ensimmäinen kuitenkin jota aloittelen.

Päivän posti oli tänään kerrassaan piristävää. Arjan kanssa käymme oravannahka kauppaa joten Arjalta tuli ihana paketti.

539540.jpg

150 grammaa ihanaa turkoosia baby-alpakkaa. Jotain ihanaa näistä tulee minulle itselleni kunhan olen ensin niitä tarpeeksi ihaillut ja silitellyt. Kiitos Arja. Postisi lähtee huomenna matkaan.

Lisäksi postissa oli uusi Moda jonka vain pikaisesti silmäilin. Näytti ihan kivalta. Ja vielä, ei ollut isännälle yhtään nimipäiväkorttia, mutta minulle oli ihana lintukortti, iäkkäältä ystävältä Hämeenlinnasta, kera tervetulotoivotusten.

Nyt kahvin keittoon ja selailemaan uutta Modaa. Liiton lakimies soittaa yhden aikaan, että saadaan virkavapaa ja koeaika koukerot hoidettua oikein. Minulla on nimittäin puolen vuoden koeaika uudessa virassani ja aion tietenkin anoa sen ajaksi virkavapaata.