Tänään oli postipäivä. Isäntä teki maanantaina Amazon tilauksen itselleen ja liitti siihen samalla jotain minulle. Minun kirjani tuli jo tänään isännän jäi vielä odottelemaan.

 

Kirja vaikuttaa kivalta. Ohjeet ovat minun näköisiini vaatteisiin, mutta nyt ei tuo englanniksi neulominen taida onnistua, mutta kyllä se siitä.

Kirjan päällä on ihanat enkelit jotka Outi ystävä laittoi postissa. KIITOS Outi ihan hirveesti paljon. Ihana muistaminen.

 

Vilman kanssa käytiin oman kylän lankakaupassa. Kaksi kerää lankaa lähti mukaan. Koitan näistä tehdä jotain Puron ohjeella.

Huomenna on kaupunki reissu. Minulla on poli aika jonne olen saanut lähetteen jo elokuussa. Samalla käyn neurologian osastolla viemässä kakun jonka tänään sain leivottuna. Jaksoivathan nuo minua hoitaa siellä sentään kolme viikkoa.

 

Kivaa keskiviikko iltaa sinulle joka täällä poikkeat.