Mitä on nää tuoksut mun ympärilläin?
Mitä on tämä hiljaisuus?
Mitä tietävi rauha mun sydämessäin,
tää suuri ja outo ja uus?

Minä kuulen, kuink' kukkaset kasvavat
ja metsässä puhuvat puut.
Minä luulen, nyt kypsyvät unelmat
ja toivot ja tou'ot muut.

Kaikk' on niin hiljaa mun ympärilläin,
kaikk' on niin hellää ja hyvää.
Kukat suuret mun aukeevat sydämessäin
ja tuoksuvat rauhaa syvää.

Eino Leino

 

1246902591_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kuvailtiin tänään Eino Leinon päivänä Vilmaa, muutamissa kansallispuvuissa, kotipihalla ja  -haassa. Tässä Hämeen kansallispuvussa. Lisää kuvia laitan aina silloin tällöin, ei kerralla liikaa. Ihania pukuja saimme työtoverilta lainaksi. Kiitos Merita.

Oli kiva olla töissä hyvän loman jälkeen. Nyt jäävät taas käsityötkin vähän vähemmälle, mutta kesää on  vielä jäljellä, vaikka tänään varmistelinkin joulukuun tilavarauksia.

Kommenttikeskiviikkonahan sitten kaikki kommentoidaan. Eikö vaan?

Eikä muuten täälläkään ole vielä peliä vihelletty poikki.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.