Teille kaikille jotka olette kulkeneet kanssani tätä matkaa blogistaniassa ja ihan oikeassa elämänssä.

Olin tosiaan vielä tänään Hämeenlinna-Vanajan kirkkoneuvoston kuultavana ja nähtävänä. Aiemminhan oli se varsinainen haastattelu Hämeenlinnassa ja sitten soveltuvuustesti täällä. Eilen diakoniatyönjohtokunta esitti yksimielisesti minua valittavaksi virkaan ja tänään kirkkoneuvosto teki lopullisen valinnan.

Minä olen siis 1.7.2007 alkaen Hämeenlinna-Vanajan seurakunnan vanhustyön virassa oleva diakoniatyöntekijä. Onhan tässä vielä 30 päivää valitusaikaa, mutta kuitenkin. Kun valitusaika on ohi  alan anomaan virkavapaata nykyisestä työstäni 6 kuukauden koeaikaa varten.

Tiedon valinnastani sain kirkkokuoroharjoituksiin ja joitakin viestejä olen laittanut eteenpäin ja joitakin puheluita vastaanottanut ja ihania onniteluita jo saanut.

529476.jpg

Appivanhemmilta saamani kukkaset haluan jakaa teidän kanssanne. Kiitos teille ajatusistanne ja etenkin rukouksistanne.

Onnellinen Seija