Kiitos kaikille jotka olette jättäneet kommentteja koskien isännän toipumista. Jokainen niistä on ollut tärkeä meidän perheelle.

Olin tänään taajamassa, ja kaksi ihmistä kysyi minulta kuinka minä itse jaksan ja mistä saan voimaa. Jäin sitä miettimään.

Kyllä se voima tulee siitä, että meillä kotona ovat asiat keskenämme kunnossa ja siitä että on luottamus Jumalan huolenpitoon. Olen muutamana iltana istunut tuvan nojatuolissa. Kädessäni kudin ja edessäni nuottiteline. Nuottitelineellä oleva laulukirja on ollut joko virsikirja, nuoren seurakunnan veisut tai joku muu. Olen laulanut ja neulonut. Samalla olen vienyt oloani ja jaksamista Jumalan eteen. Joskus on paljon helpompaa käyttää niitä sanoja, jotka joku muu on kirjoittanut ja sellaisia elämän makuisia sanoja, jotka on jo valmiiksi pureskeltu.

Kyllä minä koen myös tämän blogistanian kohdallani sellaiseksi voimaa antavaksi yhteisöksi. Kiitos kun teette tätä matkaa kanssani.

Jollakin muulla on jotkut muut konstit, mutta nämä ovat minun konstini.