Viikonloppu on aluillaan. Kohta lähdetään viemään Oskaria kaverin synttäreille, siksi aikaa menemme mummille. Mummi tarvitsee nimeä johonkin paperiin, ja eipähän tarvitse edestakaisin ajella, kun täältä meiltä on aina matkaa noille kavereille.

Raitageneraattoria kyseltiin kommenteissa. Kyseinen raitojen arpoja löytyy siis täältä. Itse ajattelin tehdä jossakin vaiheessa niin, että kerään jamalankoja ja ruksaan niiden värit ja katson millaisia raidoituksia generaattori arpoo. Raitapaidat eivät ole minun juttuni, mutta sukkiin ja lapasiin teen mielelläni raitoja.

Tänään olen kerännyt kirpputoritavaraa. Olen maanantaista eteenpäin varannut kirpputoripöydän, kun tuntuu etenkin tuota lasten vaatetta olevan kaapit pullollaan ja tuntuu, että kaikki on pientä. Löytyi vielä pussillinen pieniä kesävaatteita ja luulisi niiden kohta menevän kaupaksi.

Huomenna menen Vilman kummitädin kanssa naistenpäiville. Itse en olisi muistanutkaan, mutta Terhi minua muistutti ja on kiva mennä yhdessä. Maija Nymania olen ennenkin kuullut, mutta Riitta Lemmetyinen on minulle uusi tuttavuus, toki olen mediassa häneen törmännyt.

467627.jpg

Heimolan pihapiirin  valkoisessa sireenissä on jo isot silmut.

Oikein hyvää viikonloppua jokaiselle!