...pikku Jukka vielä vaan ei unta saada voi. Jukasta en tiedä, mutta minulle saattaa olla hankalaa. Ainakin viime yön pyöriskelin täysikuuta. Lasten Jukka-eno (siis minun veljeni) on jo lähtenyt meiltä ja lasten uniaika on jo aikaa sitten mennyt, mutta tuolla tuntuvat olevan täydessä vauhdissa isännän kanssa. Meidän pojat (isäntä ja Oskari siis) saivat autoradan ja se on nyt kovasti kiinnostava. Kiitos vaan mummolaan.

Päivällä olimme lapsiperheiden joulukirkossa. Vilma lauloi enkelikuorossa, eikä enään ollut suinkaan joukon pienin.

1155243.jpg

Kotiin tultua meille tuli mummi, Jukka-eno ja Hanna. Ehdimme syödä ja vähän laulaa joululauluja, kun lasten kovasti odottama joulupukki saapui.

1155251.jpg

Minun lahjani olivat ihania, ja niitä oli liikaa.

1155261.jpg

Tämän jälkeen ei pitsihuivimalleista ole pulaa. Lahjakortti takaa, että saan neulotuksi laatulangoilla. Sykemittari taas piiskaa  liikkeelle.

1155598.jpg

Kaksi paria villasukkia sain, kun itse pyysin. Minä rakastan muiden neulomia villasukkia, minulle saa neuloa niin paljon sukkia kun haluaa. Itse olen laiska neulomaan sukkia itselleni.


Nyt lapset lähtivät nukkumaan, minä lupasin itseni isännälle elokuvaseuraksi, kun ei vielä uni tule kuitenkaan. Olisikohan kuuhulluuteen jotain parannuskeinoa.

Hyviä pyhiä teille kaikille!

Meille on tänä päivänä syntynyt Vapahtaja.