Kyllä minä olemassa olen ja aina välillä teidän muiden blogeja käynyt lukemassa, mutta energiaa oman blogin päivittämiseen ei ole oikein riittänyt. No, onneksi on taas perjantai. Tämä lumeton ja musta keli, mä en tykkää.

Huomenna täytyy yrittää lepuuttaa aivoja, joulujuhlien järjestämisestä. Kun oman lapsen synttäreistä on kunnialla selvitty, on töissä alkanut joulujuhlien suunnittelu.

Perjantaita lukuun ottamatta jokaiselle arkipäivälle ensi viikolla riittää joulujuhla. Ensi viikolla; jos jokainen mummo ja pappa on oikeassa juhlassa oikeaan aikaan, samoin ohjelman suorittajat, jos jokainen tilausajo-bussi ja invataksi on oikeaan aikaan oikealla pysäkillä ja poimii jokaisen kyytiä odottavan jne... On tässä ollut järjestämistä, ja kun ensimmäistä kertaa näitä isoja juhlia järjestää. Joka tapauksessa, kun ensi viikko on saatu kunnialla ohi, niin olen tyytyväinen itseeni.

Huomenna olen luvannut Vilmalle, että teemme tyttöjen reissun Korttelijouluun. Samalla kyydillä pääsevät Oskari ja mummi tekemään joulupukin apulaisen hommia.

Jotain valmista olen saanut. Kylläpäs minä seison vinossa tässä Vilman ottamassa kuvassa.

1114844.jpg

Jenga-poncho
Lanka: Novitan Jenga
Menekki: 350 g
Puikot 7

Anun ja Einin äidiltä taas kysyisin olisiko tämä sopiva? Ja se toinen vaihtoehtohan oli tämä. Siis molemmat olisivat teille matkalla, jos luulet, että tytöt kelpuuttavat.

Nyt täytyy mennä imuroimaan ja laittamaan vähän paikkoja viikonloppu kuntoon, voi sitten hyvillä mielin huomenna kuluttaa aikaa korttelijoulussa.

Hyvää viikonloppua kaikille!