Miten olikin vaikea päättää millaiset lapaset laitan lähtemään Tsetsenian äideille. Aloitin monet ja koskaan en ollut tyytyväinen aloitukseeni. Sitten otin puikoille virolaista hahtuvaa, puikot 4,5 bambut ja olin varma että joku pienikätinen saa lapaset. Siis äitejä varten olin varautunut aloittamaan jotain uutta. Niin monta kertaa olen tuon virolaisen hahtuvan kanssa onnistunut epäonnistumaan.

1049818.jpg

Tältä näyttivät tänä aamuna koneeseen mennessään. Vyötteessä luki 40 ° vesipesu. Olin aivan varma, että "susi" tulee. Muutamia Nallesta neulottuja villasukkia ja Oskarin Farkut koneeseen ja normaali 40° kirjopesu. Vyyhdin pesumerkinnästä huolimatta olin varma, että ei onnistu.

1049820.jpg1049826.jpg

Tässä toinen lapasista ennen ja jälkeen koneessa käynnin. A4 on alla vertailun vuoksi.

1049856.jpg

Lapaset
11 silmukkaa/puikko, peukalo 6 silmukkaa
Puikot 4,5 bambut
Virolainen hahtuva kaksinkertaisena
Menekki 111g

Olen tyytyväinen ja toivottavasti myös se äiti, joka saa käsiinsä lämmittämään.

Lapaskuu on osaltani avattu
250534.jpg

Vilma on lähdössä mummille yöksi. Sitä ennen mummi täytyy kuitenkin hakea Riihimäen asemalta. Samalla ajattelin lasten kanssa käydä katsastamassa Atomin.

Hyvää lauantai päivää teille kaikille.