Tulee taas kuvaton päivitys, kun en vaan ole saanut kuvia otetuksi. (Lue olen siis ollut väsynyt ja laiska)

Sormikkaista tuli sopivat Oskarin käteen. Vielä olisi hommaa päätellä kaikki langan päät. Seiskaveikan kulutusoperaationa olen tehnyt tämän saman baskerin kun Hepsi ja kaulaliinakin on tulollaan. Yhteensähän niihin menee lankaa saman verran kun pienehköön neuletakkiin. Joten jos haluat saada nopeasti lankaa kulumaan ja tykkäät virkkaamisesta ja tuosta mallista niin siitä vaan. Mallihan löytyy Novitan liitteenä olleesta lehtisestä.

Olen käynyt aamulla tilaamassa kukkalaitteen ensi viikon lauantaiksi naapurin hautajaisiin. Ovatkin meidän lapsille ensimmäiset hautajaiset joihin tulevat mukaan. Kauppareissun jälkeen laitoin ruuan ja sitten otin kunnon päiväunet. Jälleen on täysikuu valvottanut ja tuntui, että tulivat tarpeeseen nuo unet.

Tänään illalla, tai siis klo 17 menemme koko perheen voimalla Ravintola Paola golfruutuun. Kyläyhdistys on koonnut kaikki kesän maalaajat ja makkaranpaistajat kiitos aterialle. Pitäisi kai alkaa vaatteita katselemaan kun pitää omien lisäksi katsoa lapsillekin.

Ostin muuten eilen uuden neulelehden. Minä tykkäsin malleista ja niin mammaliinikin. Täältä näette joitain kuvia lehdestäkin. Olen tykästynyt saksalaisiin malleihin ja nyt kun kielikin on tuttu suomen kieli, niin tuntuipa hyvältä löytää lehti hyllystä. Niin irtonumeron hinta oli 5,5 euroa, ei mielestäni paha.

Huomenna on mikkelinpäivä. Oskarilla on rooli jumalanpalveluksen saarnassa. Menemme siis koko perhe messuun.

Oikein hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!