Iltakylässä käynti mummilla joudutti viimeisen pyllynalusen valmiiksi. Tai siis pois koukulta, vielä puuttuu huovuttaminen.

 

Lankana Huopanen ja Naturgarn ja menekki 144 g. Koukku numero 10. Isäntä sanoi, että nyt täytyy kesällä mennä sitten jokkiskisoihin, kun jokaisella on oma pyllynalunen.

 

Jos olen oikein laskenut minun hamsterikuun langan kulutus saldo on ollut 2 kiloa 712 grammaa. Se on muuten tosi paljon.

 

Tänään ollaan oltu ulkona ja olen kuvannut Orvokkiakin. Laitan nyt lomalla teille oikein kuvapläjäyksen Orvokista, kun neiti on kasvanut ja terhakoitunut kovasti.

 

Meillä oli ajatus että lähdemme huomenna Helsinki päivää viettämään, mutta taidammekin mennä vain eteläiseen naapurikaupunkiin, eli Riihimäelle.  Minä olen miettinyt, että jos hyppäisin lauantaina Turengista junaan ja matkaisin Wanhaan Satamaan messuille. Keitäs muita on menossa?