Mietin mihin kategoriaan tämän tekstin laittaisin. Päädyin Tsetseniaan. Ajatuksena siis se, että joskus kun haen Tsetsenia juttuja löydän tämän seuraavan tiedon.

Olin saanut sähköpostia ja sen seurauksena riensin Näpsäkköihin näppeihin. Seillä on siis luettavissa puhe, jonka Vieno Viitakare on pitänyt juhlassa, jossa neulomamme lapaset on luovutettu.

Posti oli tuonut minulle muutakin kuin uusimman Novitan. Helmiksen blogissa voittamani arvonnan palkinto tuli tänään. Laatikko oli juuri ja juuri mahtunut postilaatikkoomme. Ainakin isäntä kertoi minulle näin.

1195566.jpg

Kaksi kerää Fabel-sukkalankaa. Samaa lankaa löytyy kotoakin ja se on hyvä, sillä mielessä ovat sukat joihin tarvitaan lankaa enemmän kuin kaksi kerää. Nämä olisivat ihanat. Näissäkin olisi ideaa.

Lisäksi paketissa oli tuollainen ihana klemmarimagneetti. Mietin, tietenkin heti, onnistuisiko siinä neulojen säilyttäminen. Tulitikkuja löytyi rasia, siis erikoispitkiä Sampoja, samoin rasiallinen hakaneuloja. Olenko joskus kertonut, että meillä hakaneulat ovat aina hukassa? Lapsille löytyi laatikosta tikkarit. Onneksi tikkarit, suklaa tai salmiakki olisivat menneet minun suuhuni. Niin ja ei karkkia tänä vuonna...

Kiitos Helmis ihanasta paketista.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille. Isäntä lähtee huomenna Vierumäelle, mulla taitaa jäädä neuletapaaminen väliin. Kivoja neulomisia vaan Tervakosken Villaklubilaisille minä neulon kotona.