Eilen piipahdin Wetterhoffin talossa Sässynämarkkinoilla. Valtavasti oli väkeä liikkeellä ja paljon oli tavaraa myynnissä.

Untitled

Kaikki rullat olivat jo paremmat päivänsä nähneet. jos olisi ollut ajatusta askertelusta, niin olisin varmaan tästä omani ostanut.

Untitled

Vanhaa kirjallisuutta

Untitled

Katsokaapa mitkä kodintekstiilit tässä tuvassa.

Untitled

 

Untitled

 

Untitled

 

Untitled

 

Untitled

 

Untitled

Jubiletta 100% norjalaista villaa, tästä olen joskus (1980-luvulla) neulonut itselleni neuletakin, väri oli tumman tiilenpunainen.

Untitled

Kastavillaa oli monessa eri värissä.

Untitled

 

Untitled

Tällä kertaa ei mukaani tarttunut mitää. Se mitä olin katsomassa olivat karstat ja muut kehräämiseen liittyvät välineet. Ihania villalankoja ja kankaita sekä villaa, pellavaa että puuvillaa, mutta kun en nyt vaan tarvinnut.

Wetterhoffin sivuilta bongasin kivan tiedon. Heidän langoilleen julkistetaan marraskuussa pusero- ja huivimalleja. Minua kiinnostaa etenkin tuo puseromalli, joka taipuu myös neuletakiksi. Täältä löytyy video, jossa Wetterhoff Oy:n toimitusjohtaja kertoo heidän langoistaan ja myös noista uusista malleista.

Tänään olen pingoittanut risteilyhuivin numero 2, joka oli puikoilla käsityöristeilyllä. Huomenna koitan saada jonkun sen kuvaamaan, niin että samalla saan kuvan jossa näette minun uuden lookini. Olen nyt viikon päivät käyttänyt silmälaseja, se on nyt aikuisnäkö minullakin.

Kauniita syyspäiviä kaikille. Hyvää lomaa teille joilla on lomaviikko, nyt kun on koululaisten lomaviikko.

sunnuntaiterveisin seijap