Missähän se aika menee, kun jälleen on jo maanantai kun huomaan kirjoittavani?

Ehdin tässä aamulla päivittää, kun ennen töihin menoa menen käyttämään Vilman oikaisuhoidossa. Olkapää/käsivaivani tässä sivussa elelee omaa elämäänsä, bursiitiksi työterveyslääkäri sitä arveli. Olen koittanut nyt sitten sitä fysioterapeutin ohjein liikutella, ja aika vähäistä on ollut nyt sitten käsitöiden tekokin. Kantamisia olen vähentänyt ja taidanpa siirtyä reppuun nyt työkäytössäkin.

Perjantai-iltna olimme isännän kanssa Valkeakoskella. Eläissäni olen yhden FC-Hakan pelin käynyt katsomassa, jalkapallo ei siis ole kovinkaan kuulunut meidän perheen elämään. Nyt sitten saattaa olla, että toukokuulta enemmänkin. Voitin nimittäin arvalla kausikortin FC-hakan otteluihin.

IMG_9020-normal.jpgKuvassa on minun viuhkani, jonka kanssa sitten Tehtaan kentällä varmaankin vilvoittelen ottelun tuoksinassa, niin ja se arpavoittoni tietenkin. Isäntä kotiutui Haka-huivin kanssa.

Viikonlopun aikana päättelin kasan akryylilangasta virkattuja lappuja.

IMG_9024-normal.jpgMitäs sitten näillä on tarkoitus tehdä? Olen itse puhdistanut keraamista liesitasoa, tiskipöytää ja allasta. Tiedän, että toimii myös teräskattiloissa ja kahvi ja tee kupeissa. Saatanpa siis onnistua vähentämään pesuaineiden käyttöä.

Lankana näissä on Puro-Batik ja ihan vaan ympyrä virkattu ja reunaan rapuvirkkaus.

Ajatukseni oli, että nämä olisivat matkanneet mukanani ystäville lauantain perinteisille neulenyyttäreille. Nyyttärit jäivät nyt kuitenkin minun osaltani väliin. Katsotaan nyt jo hyvissä ajoin päivä alkukesältä, jolloin voisimmekin neuloa täällä meillä päin. Katju, jo lupasi ottaa yhden autolastillisen neulojia matkaansa.

Eilen illalla oli täällä Kanta-Hämeessäkin kerrassaan upeita revontulia. En muista koska olisin noin upeita aiemmin nähnyt.

Ensiviikolla on sitten jo hiljainen viikko, kyllä nyt mennään jo huimaa vauhtia kohti kevättä. Oikein hyvää alkanutta viikkoa kaikille teille, ystävät.