Perjantai aamupäivä, ja minä olen yksin kotona. Tiedossa paikkojen järjestelyä ja sen semmoista.  Jossain vaiheessa pitää lähteä kauppa-asioillekin. Isäntä tuo Vilman eskarista, tullessaan asioilta.

Illalla häikkää oli siis Vuodatuksessa, ei minun blogissani. Kiitos, teille jotka vastailitte.

Olen yrittänyt tänä aamuna aloittaa neuletta  pellavillavasta. Vaatii kuitenkin sen verran tarkkuutta tuo mallineule, että ei onnistunut samalla kun katsoin Elämä käsissä, eikä lapasen kirjoneulekaan oikein pelittänyt siinä katsellessa. No onhan tässä aikaa, ei ole mikään kiirus.

Lanka-arvaus
voitot  ovat tänään perillä. Niin luulisin.

370240.jpg

Tälläiset nyssykät lähtivät matkaan.372749.jpg

Pienessä valkoisessa paketissa, oli siis silmukkamerkkejä, joihin tein aika ison lenkin puikkoa varten. Minulla itselläni ainakin aina puuttuvat ne isommat lenkit.

Heijastimen voi ommella tai kiinnittää pienellä hakaneulalle johonkin. Kirjavat ovat Mirellestä ja harmaat Kitten mohairista, heijastava osuus on Kauhavan kangasaitan heijastin nauhaa.

Oikein hyvää ja leppoisaa viikonloppua kaikille !