Minä en tänä vuonna lähettänyt ystävänpäivä kortteja, enkä muitakaan muistamisia ystävänpäivänä. Ajatukseni on, että jos joskus muulloin voisin muistaa ystävää, silloin kun hän ei sitä juuri odota. Niin ja Vilman oksennustauti vei tässä ihan tarpeeksi mehuja, viime perjantain olin töistä pois kun Vilman tauti vähän taas yltyi.

Minua kuitenkin muistettiin ystävänpäivänä. Kiitos teille kaikille, jotka laitoitte korttia, viestiä tai kommenttia.

Yllätys oli tiistaina suuri kun posti oli tuonut minulle kirjeen Outilta. Tämähän ei ole eka kerta kun Outi yllättää.

 

Kaksi ihanaa tiskirättiä. Nämä jäävät meille kotiin, näitä en laita myyntiin yhteisvastuun hyväksi. KIITOS Outi!

 

Vielä tiskirättitalkoista, Turengista on myyty Bambu-langat loppuun. Olen luvannut toimittaa tiistaiksi Ilonaan tiskirättitalkoisiin lankaa. Ottakaahan neulomaan menijät mukaan vaikka numero kolmen puikkoja. Tulen itsekin paikalle, mutta reilusti myöhässä kun pääsen lähtemään kaupungista vasta viideltä.

 

Vähän mietin, kehtaanko teille kertoa. Mutta kehtaan minä. Kävin sitten maanantaina Huutokauppakamarilla.

Minullakin on nyt sitten kiikkalainen rukki. Tämä odotti minua siellä kamarilla ja kauppiaskin ihmetteli, että ei ollut myynyt sitä torstain ja maanantain välillä. Tässä on kaikki tallella ja laskin, että edelliseen ostokseen en olisi saanut lyhtyä hankituksi tämän rukin hinnalla. Nyt on kyllä aika haipakkaa tämä meno, en ehdi ennen talvilomaa kokeilemaan kuinka onnistuu, mutta lomalla saattaa olla aikaa.

Kävin muuten tänään Wetterhoffilla ja ilokseni huomasin valikoimiin tulleen Vuorelman lankoja,  Satakieltä ja Vetoa oli hyllyssä. Mitään en kuitenkaan ostanut, kun on aika monta juttua keskenkin.

 

Nyt oikein hyvää torstai-illan jatkoa teille kaikille, minä lähden peittelemään lapsia nukkumaan.