Tänään pitää viimeistään raportoida prosenttiliikkeeseen marraskuun kulutus. Teenpä nyt tavallisuudesta poiketen sen ensin tänne, jotta saisin ajatukseni tässä asiassa kasaan.

Marraskuun aikana olen neulonut tai virkannut lankaa, valmiiksi töiksi asti, 1256 grammaa.  Nuorelle tytölle olen antanut sukkalangoiksi 450 g. Lisää lankaa meille on muuttanut 400 g.

Marraskuun alussa neulottavaa oli enää 851 g, joten kaikein tuon jälkeen neulottavaa on -455 g.

Olipas tuo sekavasti selitetty. Olen päässyt joka tapauksessa tavoitteeseeni, mutta vain siinä tapauksessa, että tämän vuoden puolella meille ei muuta lankaa. Edessä nimipäivä ja joulu. Harvemmin minä kyllä lankaa olen lahjaksi saanut. Tuskinpa siis tänäkään jouluna.

Omasta painosta ei sitten tässä projektissa ole tarpeen tässä vaiheessa puhua. Vaakalla en ole käynyt, ties koska viimeksi. Kaikki vaatteet kuitenkin mahtuvat päälle entisen laisesti, eli lisää ei ainakaan ole tullut.