Tänään tulivat Moda ja Kotiliesi. Niinpä innoissani melkein juoksin postilaatikolta kotiin.

Kotilieden
kansi oli houkutteleva. Äkkiä avasin lehden. Tuli sellainen hassu tunne. Oli 7 mallia joista kaksi tuntui liian tutuilta.



Vasemmalla syksyn Novitasta ja oikealla tämän kuun Kotiliedestä. No, eihän siinä mitään, että Arja Viitalan hyviä malleja on muissakin kuin Novitan lehdissä, mutta minua harmittaa, kun ajattelin saavani 7 uutta ohjetta ja sainkin vain 5. Näin se on ruokahalu kasvaa syödessä.

MODAn selaisin läpi. Paljon on malleja. Siihen syvennyn tarkemmin kohta kahvikupin seurassa. Huivikilpailun voittajat olivat kauniita. Minua harmittaa kun kuvat minun kilpailuhuiveistani joutuivat jonnekin bittiavaruuuteen, minulla on siis vain mielikuva mitä olen kesällä kilpailuun lähettänyt.

Suuren käsityölehden toin eilen äidiltäni. Neulojalle siinä ei kyllä ollut oikein mitään, mutta ehkä meidän perhe saa jotain ommeltua.

Nyt menen kahville tutustun Modaan ja lukemaan Kotiliettä. On se kuitenkin hyvä lehti.