Kiitos taas runsaista kommenteista. En erikseen vastaile niihin, mutta jokaisen olen lukenut ja pannut merkille.

Eilisen päivän vietinkin sairaalassa, kun minulla oli aika neuropsykologin testeihin. Tiukka puolentoista tunnin rutistus ja minusta tuntui, että en osaa, enkä muista mitään. Kuitenkin loppu tulos oli, että minulla on normaalilla tasolla oleva 40-vuotiaan muisti. Ennen tätä sairautta muistini on ollut siis huomattavasti parempi kun ikäiselläni. Lääkäri uskoi, että parantumista tapahtuu toipumisen myötä ja kontrolli on joskus tammikuulla. Kontrolli ei olisi ollut pakollinen,  koska muistin taso ei ollut huono, mutta yhdessä päädyimme siihen, että se tehdään. Olen kokenut, että minulla on ollut hyvä ja ammattitaitoinen hoito.

 

Tänään tajusin myös, että jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, herään viikon päästä torstaina omasta sängystäni. Tiistain ja keskiviikon vastaisenä yönä on viimeinen tippapäivä ja sitten keskiviikkona luulen koutiutuvani.

 

Kaksi päivää olin neulomatta, kun tippakädet olivat niin kamalan kipeät, eilen taas jo pystyin neulomaan kun tipan paikkaa on muutettu ylemmäs, eli isompiin suoniin.

 

Tässä sairaalan pihan ruusunmarjat, lisää graffiteja en ole saanut kuvattua, mutta kaksi olen bongannut.

 

Torstain terveisin seijap