Tällä hetkellä kun luette tätä, olen jossain muualla kuin koneen ääressä, itse asiassa varmaan jo matkalla Reposaareen. Teen muutaman päivityksen itselleen tulemaan, kun tulee muuten taukoa muutamia päiviä.

Tämä on kiertänyt monessa blogissa ja minä nappasin tämän  Villasukalta.

Merkitse
lihavoimalla asiat, jotka olet tehnyt ja kursiivilla ne, joita suunnittelet joskus tekeväsi.

Olen neulonut
- pyöröpuikoilla
- sukkapuikoilla

- sukkia (tai muita pieniä pyöröneuleita) yhdellä tai kahdella pyöröpuikolla
- itse kehräämääni lankaa
- jonkun muun kehräämää lankaa
- villaa
- puuvillaa
- pellavaa
- alpakkaa

kashmiria
-  kamelinkarvalankaa
- silkkilankaa (sekoitteena)
- koiran- tai kissankarvalankaa
- bambulankaa
- soijalankaa
- banaanilankaa
- tekokuituja
- itseraidoittuvaa / pätkärääkättyä lankaa
- kierrätettyä tai käytettyä lankaa

- metallilankaa (jos Novitan Silver lasketaan)
- mallitilkkuja
- paidan
- villatakin
- huivin
- shaalin (Hääpukuun ystävälle)
- hatun, myssyn, pipon
- sukat varresta kärkeen
- sukat kärjestä varteen
- rannekkeet / kämmekkäät / kädenlämmittimet
- lapaset ranteesta kärkeen
- lapaset kärjestä ranteeseen
- sormikkaat
- tossut
- säärystimet
- hihattimen, boleron, ponchon
- keskosille
- vauvalle
- lelun- tai nukenvaatteita
- Möbius-huivin tai vastaavan
- laukkuja (virkannut)
- koruja
- hiuskoruja
- pehmoleluja
- tyynyjä- torkkupeiton / peiton
- lahjaksi
- lemmikeille
- verkkolehden mallin mukaan
- graffitin (neulonut kadulla tai kadulle jätettävän neuleen)
- häihin (edelleen se Annen hääshaali, joka olikin muuten virkattu)
- kotiin (kylykavereita, patalappuja, pannumyssyjä...)
- lomaneuleita
- taideneuleita
- aina oikeaa
- sileää
- palmikkoneuleita (sis. aran-neuleet)
- pitsineuleita
- intarsiaa
- fair islea / kirjoneuletta
- norjalaisneuletta

- mallineuletta, jossa pudotettuja silmukoita
- mallineuletta, jossa on neulomatta nostettuja silmukoita
- mallineuletta, jossa on kierrettyjä silmukoita
- lyhennettyjä kerroksia
- napinläpiä
- i-cordia
- nyppyjä
- vohvelipoimutettua neuletta
- dominoneuletta (=modulaarista neuletta)
- konttineuletta
- tvåändssticking-tekniikalla ( tämä piti googlettaa, mutta kiinnostuin heti)
- nukitettua neuletta
- pintaneuletta
- helmien kanssa
- oikein ja nurin takaperin
- amerikkalaisella / englantilaisella tavalla
- mannermaisella tavalla
- vapaaneulontaa

Olen
- luonut silmukat ristikkäin
- luonut silmukat italialaisella aloituksella
- parsinut/jäljitellyt silmukoita
- päätellyt silmukat ompelemalla
- leikannut neuletta

Olen neulonut
- koneella (koulussa sen pakollisen)
- neuleharpulla

Olen värjännyt lankaa
-kasviväreillä
-elintarvikevärillä, Kool-Aidilla

Olen huovuttanut

Olen
- suunnitellut neuleita
- kirjoittanut neuleohjeen
- julkaissut neulekirjan
- neulonut saadakseni rahaa
- neulonut elääkseni

Olen osallistunut
- yhteisneulontaan
- neuleolympialaisiin

- neulontaan julkisella paikalla
- hyväntekeväisyyteen


Olen opettanut
- lapsen neulomaan
- miehen neulomaan