Tämä päivitys tulee taas ajastettuna, kun olen kaverini Asikloviiri-tipan kanssa sairaalassa. Tippojen välillä puikoille ovat muuten pääseet Koiranputkisukat. Malli josta tykkään tosi paljon.

Olen saanut ensimmäiset Ilun langat itselleni. Tämä lanka vyyhti on niiltä ihanilta naisilta joiden kanssa silloin tällöin käyn Tallinnassa. Lankaa tässä on reilu kilometri ja mietin josko se riittäisikin huivin sijasta johonkin ihanaan neulejakkuun. Viimeisessä Suuressa käsityölehdessä oli ainakin yksi ohuesta mohairista neulottu jakku. Tää on niin ihanaa tästä mä tykkään.... Siis kiitos ihan oikeasti!!!!

 

Yllätys kirje oli kotona eräältä äidiltä.

 

Heijastimia tarvitaan aina. KIITOS! Tämä pääsee aivan varmasti käyttöön, kun pääsen kotiin ja olen liikkeellä pimeäänkin aikaan.

 

Jokaisesta tekstiviestistä, puhelusta, facebook-viestistä, blogikommentista tai läheisten kautta tulleesta viestistä ja terveisestä olen myös iloinnut. On ihana huomata, että ystävät ajattelevat.

 

Toivottavasti ei ihan kamalasti ole kirjoitusvirheitä. Nekin on nyt hyvä laittaa sairauden piikkiin. Sunnuntai terveisin edelleen...