Muutama lomapäivä jäljellä ja lämmintä riittää. Nämä ovat niitä päiviä, jolloin minä viihdyn sisätiloissa mieluummin.


Huomiseksi on tulossa neulojia tuolta eteläisen Janakkalan suunnalta, ja luultavasti yksi tuosta pikkuisen lähempää. Vielä mahtuu joukkoon jos yhdessä neulominen kutkuttelee mielessä. Kutsumalla meille neulomaan otan takaisin niitä yhteisiä tapaamisia, joiden aikana olen ollut leireillä tai reissussa. Yhdessä on mukava neuloa.

Tiinalta saapui postia. Nyt minullakin on oma Wrap style kirja. Kirja oli Tiinan blogissa siis myynnissä jokin aika sitten.

Tänään aloitin uuden neuleen. Minulla on ollut jo ikuisuuden ostettuna Novitan Jasmin-lankaa. Mielestäni se on aivan sama lanka kuin Marine, värit ovat vain eri. Teenkin nyt tämän puseron, jonka ohje, oli viime kesän Novitassa. Minulla langan väri on pinkki.



Malva

Pihalla kukkii kukka jonka minä olen oppinut tuntemaan Malvana, jotkut toiset taas Harmaamalvikkina.



Keltasauramo

... ja Keltasauramo.

Kumpikaan eivät ole kukkapenkeissä, vaan pihan reunamilla, jonne olen antanut levitä. Tuovat iloista mieltä molemmat. Kauniita kukkia mielestäni.