... viikonloppuna olimme Turussa Hengenuudistuksen kesäpäivillä joiden aiheena oli Toivoa on. Paljon hyvää ohjelmaa ja monia hyviä hetkiä ja kohtaamisia. Tuntui hyvältä nähdä niin monia ystäviä, joita ei ollut nähnyt ainakaan vuoteen tai jopa kahteen. Terveisiä vaan vieläkin Kempeleelle. .

Oskarin suuri toive oli päästä metallimessuun ja sinnepä suuntasimme perjantai-iltana. Minulle oli kuitenkin käynyt sellainen moka kotoa lähtiessä, että kuulosuojaimet jäivät kotiin, joten kuuntelimme sen mitä kuuntelimme teltan ulkopuolella. Ennen saarnan alkua näkyi sateenkaari Aura-joen yläpuolella.

Sateenkaarihan on toivon merkki, joten toivoa on!

Kotiin tulimme tänään. Ajomatkalla sain Kalajoki sukat valmiiksi. Isäntä siis ajoi mennen tullen.

 

Kuvat eivät ole oikein mallikkaita, sukkablokkerini on vähän kapea tällä kertaa. Sukat ovat kuitenkin kauniit.

Jalassa sukka istuu kauniisti ja on hyvän tuntuinen. Tämän kuvan otti Vilma, siitä todisteena Vilman kenkä kuvassa.

Malli: Kalajoki sukat II

Lanka: Maija

Menekki: 89 g

Puikot:3,35

Nämä sukat jäävät lahjalaatikkoon odottamaan, samoin kuin nämä ja nämäkin tänä kesänä valmistuneet sukat.

 

Yksi asia täytyy vielä kertoa. Olin torstaina autolla Tampereella. Eihän tuo nyt mikään kummoinen juttu ole, mutta minä en ollut syksyn sairastamiseni jälkeen ajanut autolla Hämeenlinnaa suuremmassa kaupungissa. Niin ja vajaata viikkoa aiemmin olin vaihtanut autoni automaattivaihteisesta manuaalivaihteiseen dieseliin. Mutta minä selvisin. Olin siis niin tyytyväinen itseeni.

 

Olihan minulla toki syykin mennä autolla. Yleensä työnohjausreissut kun teen junalla.

Tällä reissulla hain isännän uuden, tai pitäisikö sanoa isännän ostaman vanhan kitaran.

Huomenna alkaa eläkeläisten leiri, jolla olen torstaihin asti. Onneksi nyt vähän helteet helpottivat ja varmaan jaksamme jotain jo tehdäkin leirillä.

Oikein ihanaa alkanutta elokuuta kaikille, niin ja ensi kuussa sukkasatoillaan.