Tänään oli postipäivä (niin muuten eilenkin kun Neuloosipaidat tulivat). Pikaisesti kävin kotona, ennen koululle jalkapallon peluuseen lähtöä, ja löysin postilaatikosta paketin.  Paketissa oli kesähuivivaihdon huivi Heiniltä.

Illalla kuvasin huivin ainoassa pihan tuulettomassa paikassa. Olisin halunnut ottaa muutamia kuvia, mutta olisi ollut toivotonta kuvata oksalla olevaa huivia, joka koko ajan karkaa.

 

3531913482_63f6ffb6e2.jpg

Huivihan on iki-ihana Kiri, joita olen itsekin neulonut, mutta havahduin, että eihän minulla todellakaan ole yhtään itselläni. Olen oikein tyytyväinen. Värikin on minulle oikein erinomainen kesäväri. Liikutuin tosissani, kun tajusin saaneeni huivin Heiniltä. joka hoitaa kotona pikkuista ja päiväuniaikoina hän kertoikin tätä huivia neuloneensa.

KIITOS, Heini ihan sydämen pohjasta.

Huomenna muutama kuva sukkalähetyksen kevätjuhlasta, jossa eilen olin, mutta nyt nukkumaan.