Käsitiskistä on selvitty, vielä. Tänään saa kyllä joku muu kuin minä tiskata. Sen verran kiukkusiksi minun käteni tulivat eilisestä tiskaamisesta. Onneksi isäntäkin tulee ajoissa kotiin tänään. Iloitsen siitä että oli eilisen pitkän päivän jälkeen oikein hyvässä kunnossa.

Mulle tuli neule-plääh, koskien tätä neuletta. Tykkään tästä Malibun väristä. Olin ajatellut että töissä tummansinisen topin ja housujen tai hameen kanssa on hyvä, mutta nyt tökkii kovasti. Vaikka onkin hihoja vaille valmis niin taidan purkaa, kun olen lähes varma siitä, että en sitä käyttäisi kuitenkaan. Taidan tehdä siitä sellaisen ihan kunnon käyttöneuleen. Muutama malli Novitalta onkin mielessä.

Nyt pitää syödä jotain ja sitten lähteä liikenteeseen. Vilmalla on tänään kouluun tutustumispäivä. Kun eskarissa on syöty ruoka, niin haen hänet ja vien koululle. Syksyllä meillä onkin jo kaksi koululaista,

Ai, niin. Vielä pitää kertoa. Tapion kaupan retkelle, on nyt tasan 40 lähtijää. Odotan lauantaita kovasti.