Olihan taas tauti. Onneksi meni pahin jo ohi. Tänään kävin viemässä lapset mummin hoiviin ja saimme heidät jo kotiinkin. Ruokaakin olen jo pikkuisen tänään syönyt. Kyllä se tästä. Kirpputorilla kävin pikaisesti ja Vilmalle sieltä löytyikin luistimet ja minullekin jotain.

Kuvan pystyn laittamaan vasta myöhemmin, mutta ainakin täältä ja täältä näkyy tällä hetkellä kuvia. Omani on painettu vuonna 1949 Lahdessa., kyseessä on 5. painos Mielestäni oikein kivoja naisellisia malleja löytyy. Niin kyseessä on siis M.Porsild 1 oikein 2 nurin, 50 neuletyömallia aikuisille ja lapsille. Jälleen kerran olen tyytyväinen löytööni.

Kipakalta olin saanut kivan viestin. Olen voittanut hänen yllätys arvonnassaan. Hassua sikäli, että olin mielessäni ajatellut, että en tänä vuonna liiemmin osallistu arvontoihin, kun viime vuonna oli niin hurjan hyvä tuuri. Kivalta tuntui kuitenkin voittaa jotain. On jälleen mitä odottaa postista.

Eikku oli laittanut minulle haasteen. Sitä en tällä kertaa ole jatkamassa. Olen pahoillani Eikku.

Olen lisännyt blogiini tuon Pienestä kakkkupuodista lähtöisin olevan napin. Nappi jää valitettavasti tuonne alimpaan laatikkoon, kun en ole sitä sieltä vielä osannut nostaa ylös. Katson sitten loppiaisena kun vaihdan tuon pohjan pois joulusta. Jotenkin tuntuu, että nyt vaan en jaksa enää jatkaa ja laittaa eteenpäin kun kulkee niin paljon kaikkia haasteita yms. Katsotaan sitten taas joskus.

Tänän on ollut kaunis pakkaspäivä. Taas on saanut täällä Kanta-Hämeessäkin käyttää huopikkaita. Kameraa en ole käyttänyt, mutta loppuun vanha talvi kuva, vanhasta Heimolasta.