Jo muutama päivä sitten kuvailin tuota kevätpäivätasausyllätyshuivia, mutta kuvat ovat olleet laittamatta blogiin. Nyt sitten varoitusta heille, jotka eivät näitä kuvia halua etukäteen nähdä.  Tämän päivityksen voi siis jättää lukematta Hymy.


Tässä on huivi siis vihjeen neljä jälkeen. Minulla ei ole mitään paikkaa jossa voisin sen puikoilla levittää ja kuvata. Siksi siis tuota toista reunaa olen kuvannut.

 

Huivin (oletetun) yläreunan pituus on nyt 150 cm. Mitan olen ottanut siis huivin aloituskohdasta reunaan.

 


Tarkoittaakohan tämä kuva sitä että huivin korkeus on 56 cm? Kyllä niin luulisin. Huivin viiden vihjekin on neulottu lukuunottamatta viimeistä nurjaa kerrosta

Edellisen päivityksen hattutukeista. Aion käyttää niitä huovutettujen hattujen tekemiseen. En varmaan kuitenkaan ala tehtailemaan suikkia, niinkuin KristiinaS vihjaili. Omaan pään malliini vaan eivät patamalliset hatut sovi (pallopää mikä pallopää) joten luulen saavani noilla tehtyä oikean mallista hattua. Jos en keksi käyttöä, niin laitan sitten kiertoon.

Olen tänään istunut koulutuksessa. Minusta tulee TunteVa-hoitaja, jos pääsen kaikista välitehtävistä, videoinnista ja tentistä läpi. On äärettömän mielenkiintoista ja uskon, että tästä on paljon hyötyä työssä. Niin ja kyllä minä ne tehtävät ja tentin selvitän. Huomenna vielä koulutusta ja sitten onkin talviloma viikko, ihan koko meidän perheellä.