Edit:Lisäsin sukkien tiedot

Hyvää juhannusta!

Olemme kotiutuneet pikaiselta mummola reissulta. Reissulla kävimme katsastamassa Silkkivillan sijainnit, mutta lasten onneksi oltiin liikkeellä pyhänä ja liikkeet olivat kiinni.

Isännän loma alkaa maanantaina ja minulla alkaa 8 päivän rippikoululeiri. Niin se työ kuljettaa... No sitten riparin ja konfirmaation jälkeen, loma vasta maistuukin. Töissä on ollut kiirusta ja koneellakin olen vain käväissyt, siksi olen viettänyt blogi- ja kommentointi hiljaisuutta. Saattaapa tuo jatkua edelleenkin, sillä riparilta en varmaan paljon surffaile.

Juhannuksen aikana olen saanut valmiiksi kaksi sukkaparia. Teen toisesta ajastetun päivityksen mutta ensimmäisen näette tässä.

2597085169_42a3bd7e5e.jpg

Malli: Laine-sukat Ullasta (koko 38)
Lanka: Araucania sukkalanka
(chileläinen käsinvärjätty)
Menekki: 73 g
Puikot: 2,5 sukkapuikot (ruusupuu)

Lankana Priimasta ostettu Araucania. Mallinan Ulla-neuleen Laine-sukat. Punnitsemattahan nuo vielä ovat, mutta lisään tietoja sitten kun olen ne punninnut. Vertasin lankaa mielessäni MokkaSukkaan, en osaa eroa sanoa, noiden kahden välille. Molemmat aivan ihania lankoja neuloa, molemmissa käytän 2,5 bambu tai ruusupuu sukkiksia.

Seuraavaksi pääseekin puikoille Mokkasukan Iiris.

2597085185_d14fed1b1a.jpg