Tämä päivitys tulee ajastettuna. Tällä hetkellä minun pitäisi olla siinä tentissä. Kävin tuossa jokun aika sitten kirpputorilla, tuli sellainen pakottava tarve sinne mennä, yleensä ohitan paikan, eikä minulla ole käteistäkään lompsassa ja kun tuolla käy vain käteinen raha.

Olin jo lähdössä pois kun käännyin nurkkaan, jossa oli  pöydän taakse laitettuna jotakin. Lappusessa oli hinta joka oli pyyhitty yli ja muutettu 5€ ja tekstinä koulutaulut. Sieltä pöydäntakaa sitten aloin kaivelemaan. Kaksi taulua sitten kotiutui meille.

 

Jeesus ratsastaa Jerusalemiin taulua on aika vähän kohdellut kaltoin, mutta eivätpä nuo rikkinäiset reunat tuossa juurikaan haittaa. Tämän kuvan käyttö töissä on varmaa, tiedän, että tämä on se kuva joka kulkee matkassani palmusunnuntain ja adventin aikana.

 

Seuraavan kuvan tunnistamiseen tarvitsisin apua. Ketä kuvassa ja mikä on tilanne? Jos tiedät ja tunnistat niin jätä kommenttia, niin kohta tiedämme me muutkin.

Olen minä aikamoinen hamsteri kun tälläisiä ostelen, mutta uskon, että tulevat tosiaan käyttöön. Olisin valmis vaikka enemmänkin ostamaan, mutta yleensä hinta on kymmenkertainen näihin nähden.

Tämän päivittyessä tiedän jo onko opiskelukaveriltani tullut meille muille myyntiin koulutauluja, hän kun oli kanssa tehnyt löydön Ylä-Savossa jossakin kirpparilla. Jos siis koulutaulu kokoelmani kasvaa, kerron kyllä teille.