Pitipä lähteä Vilman kanssa postiin kun tulin töistä. Olinhan saanut kommentin snyltäni, että postia on tulossa joten pakettikortti oli iloinen yllätys.

Asiamiepostista löytyi Muumipaketti jota kotona kävin purkamaan. Ihanan väriset sukkalangat, suklaa maustettua teetä ja muumi avaimenperä, sekä ihana syksyinen kortti.

 

Langat ovat aivan minun värisiäni, mutta en  tiedä uskallanko niitä käyttää. Voisiko olla niin, että en ole ilmoittautuessani maininnut sitä että en voi käyttää aloe veraa sisältäviä lankoja enkä muita tuotteita? Yleensä sen aina kyllä mainitsen. Toivon siis että hyvä snyni, että et pahastu jos laitan nuo langat kiertoon. Olen joskus saanut niin pahan reaktion neulottuani aloe vera langalla, että olen varovainen. Tosin tänä syksynä olen ajatellut tehdä kokeen teippaamalla käteen aloe vera lankaa ja testaamalla tuleeko iho-oireita. Voisinhan sen nyt sitten näillä langoilla tehdä.

 

Kortissa kyselit väreistäni. Blogista löytyy täältä jonkinlaiset kuvat värianalyysi paleteistani, enkä niissä niin tarkka ole. Mutta Oranssi, valkoinen ja musta eivät ole minun värejäni. Mutta kuten huomaat useat eri punaiset, pinkki ja roosa, sekä turkoosin ja vihreän sävyt.

 

Olen  pahoillani, jos olen antanut tietoja puutteellisesti, etkä ole saanut niitä tietoja joita olisit kaivannut. Kysy rohkeasti blogikommenttejen tai sähköpostin kautta vastailen täällä blogissa sitten.

 

KIITOS, paketista!

 

Mutta nyt lähdemme Vilman kanssa keittämään teetä ja nauttimaan suklaisesta mausta.

Torstain terveisin seijap