Perjantai 3 päivä elokuuta ja sain paketin salaiselta neuleystävältäni. Siellä se odotti kiltisti postilaatikossa, ei tarvinnut lähteä hakemaan kyliltä. Ihanaa. Kiitos sinulle missä päin Suomea sitten luetkin tätä.

Lapset olisivat halunneet avata paketin ihan välttämättä. Mutta minä avasin sen ihan rauhassa ja lähdin portaille rauhassa avaamaan pakettia loppuun.

792500.jpg

Kun pakettia helisteli, sieltä kuului hienoinen rapina, johon lapset sanoivat, että jos siellä on karkkia, niin hekin haluavat. Tässä vaiheessa sain kuitenkin heidät häädettyä portailta. Rauha palasi ympärille.

792503.jpg

Ihana kirje, minulle. Kaakaota, salmiakkia, vyyhti Fritidsgarn-lankaa ihan minun väristäni, sekä ohut paketti sidottuna lankavyyhtiin. Kirjeen alla oli nippu ohjeita kinnasneulalle. Joten oikein arvasin mitä löytyi paketista. Olisiko ollut ihan katajainen kinnasneula? Isäntä olikin jo unohtanut, että oli luvannut neulan tehdä.

Niin kiire oli tulla kertomaan tästä, että en ole vielä ehtinyt juoda kupillista kaakaota ja tutustua paremmin ohjeisiin ja linkkeihin. Hymy huulilla olen tätä kirjoittanut, joten toiveesi toteutui SNY.

Teen tänään vielä toisen bloggauksen. Huomio eteläinen Suomi. Olen ostanut kirpputorilta lankaa. Vaikka ostin kolme kassillista, sinne jäi lankakaupan verran.

KIITOS vielä salainen ystäväni

Mutta, nyt lähden kaakaolle