Olen kotona! Siis oikeesti kotiutettu sairaalan kirjoista, kontrolli neuropsykologille on tammikuun alussa. Sairaslomaa on marraskuun loppuun. Olen siis alkanut hyvin toipumaan, kun alussa sairasloman pituudeksi sanottiin vuoden loppuun ja nyt ei enään ole siihen aihetta. Olen kiitollinen kaikille teille jotka olette muistaneet ja myös kantaneet asiaa Jumalan eteen.

Tämä on nyt paikainen päivitys ihanasta sny-paketistani, joka odotti minua eilen illalla kun tulin kotiin.

Kaunis virkattu huivi Kitten mohairista, ihan minun väriseni. Kaksi kerää ihanaa norjalaista alpakkaa, sekin minun väristäni ja vielä jääkaappi magneetti ja ihana 3D kortti.

 

KIITOS sny, osuit aivan nappiin. Oliko sinulla ajatus mitä teksin tuosta alpakasta? Jos niin laita vaikka salaista kommenttia.

Niin ja se muu posti. Katsokaa linkin takaa kuinka ihanan enkeli korun Tuomi minulle lähetti. Olen aivan sanaton tästä iloisesta yllätyksestä. Nytkin enkeli on minulla kaulassani. KIITOS sinulle Tuomi.

Tämä päivitys päättyy tähän, lisää jossain vaiheessa tänään tai huomenna, tai.... Asiaa olisi, mutta jaksamisen taso ei ole ihan huipussaan. Mutta ihanaa, olen KOTONA!