Eilen olin saanut Mallilta tunnustuksen.

Jutun juoni on se, että nyt pitäisi kertoa itsestään 7 asiaa ja sitten antaa tämä eteenpäin seitsemälle bloggaajalle.

 

Annan tämän eteenpäin Sinisen sohvan emännälle, Neuleharpuille Kaisakoolle ja Aallottarelle, Roinalle Roinalaan, Helenalle Nitkutettua blogiin, vanhalle ystävälle Wiktoriinan villoihin sekä vielä yksi ja se menee Sibyllalle Pieneen lankapuotiin.

 

Blogeja joita luen on paljon ja aina tämä on yhtä vaikeaa. Näin nyt tällä kertaa. Sitten niitä tunnustuksia.

 

 

1. Olen syksy ihminen

2. Olen hankala kahvila asiakas, juon kahvia vain aamuisin ja teen pitää olla kofeiinitonta.

3. Minulla on ihana perhe, Rakas isäntä ja kaksi lasta

4. Nautin oman kodin rauhasta

5. Olen mieliala neuloja, puikoilla on oltava muutama erilainen käsityö, joita vaihtelen mielialan ja kiinostuksen mukaan

6. En pysty television vieressä hereillä ilman käsityötä

7. Keväällä tehdyn neurologisen muistitestin mukaan minulle on normaali 40 v naisen muisti, vaikka ei aina uskoisi

 

Tälläisiä tällä kertaa, pitäisiköhän katsoa sukkalangat valmiiksi ensi viikolla alkavaa sukkasatoa varten.