Eilenpä oli taas Poikkeus-Neulojien tapaaminen. Kyllä meillä oli mukavaa, en muista koska olisin niin saanut nauraa. Porukkaa oli paljon, vaikka vaki kävijöitä puuttuikin.

Yksi neuloja oli jo ostanut Novitan uutuuksia. Eilen niitä laittoivat hyllyyn Tarjoustalossa. Ticotico maksaa Tarjoustalossa alle 4 € ja Anttilassa tänään huomasin sen maksavan 5.99. Onpas siis hinnoilla eroa. flipflopista neuloja kokeilee varmaan kassin virkkaamista.

Toisella neulojalla oli koukulla sytomyssyjä.

Maijalla oli mukanaan Maijaa ja koukkuamiskoukku sekä lisäksi toive, että oppisi koukkuamaan. Minä olen joskus kokeillut koukuta, mutta mitää valmista en ole tehnyt. Minä sitten opetin Maijaa.

Alkuperäinen suunnitelma pannulapusta muuttuikin kaulahuiviksi.

Saa tätä vielä hetken koukuta, jotta saa valmiin kaulahuivin.

Itse virkkasin muutaman Qvidi Mina lapun. Laurin lapaset alkavat olla viimeistely vaiheessa. Vielä en tiedä mihin sarjaan niillä osallistun.


Uusi Novitakin oli putkahtanut tänään postilaatikkoon. Kauniita malleja ja hyviä värejä minulle.  Eniten minua harmittaa se, että monta kaunista juttua oli neulottu Nalle-kukkaketo langasta tai Nalle aloeverasta, ja kun molemmat sisältävät aloe veraa niin en niitä voi käyttää lankoina. Täytyy siis ostaa Maijaa korvaamaan.

Huomenna aamulla aikaisin matka Tampereelle työnohjaukseen ja sitten yhdeksi takaisin Hämeenlinnaan hetkipalvelus-koulutukseen ja sitten onkin jo viikonloppu.

Oikein ihanaa loppuviikkoa sinulle.