Päivän valohoito on saatu, ja sen lisäksi olen kuluttanut aikaani kaupungilla.

Huomenna alkaa yhdessä neulominen 417562.jpg ja olin päättänyt käyttää ekaan neuleeseen jo valmiiksi kotoa löytyviä lankoja. Olin aivan varma että minulla on kaapissa Tahitia 500 g. Olisin sillä korvannut neuleeseen tarvittavan Samoksen. Illalla aloin lankaa etsiä ja...

Pussi löytyi ja siinä oli vain 250 g turkoosia Tahitia, sen lisäksi kirjavaa Tahitia löytyy kyllä 150. Kokeilin vähän mallitilkkua ja ei tuntunut kivalta. Mallin haluan toteuttaa, langat menivät uuteen harkintaan.

Kävin Wetterhoffilla ja siellä lankahyllyjä silmäillessäni muistin että kotona on Farkun sinistä Mandarin Fiestaa, mutta kuinka paljon ja mitä värierää. Isäntä oli onneksi kotona ja tarkituksen jälkeen ostin 4 uutta kerää. Nyt minulla on siis langat hankittuna tähän malliin.

419796.jpg

Wetterhoffilla sovin myös Novitan Neulomolaisten Tapion kaupan reissuun liittyvistä järjestelyistä. Tarkoitus on siis, sillä reissulla, poiketa myös Wetterhoffin myymälässä.

Töistäkin soitettiin. Talouspäällikkö oli selvitellyt vuorotteluvapaani kuvioita. Sijaiseni on jäämässä vanhempainvapaalle (niinkö sitä nykyään kutsutaan?) nyt olisi siis pariksi kuukautta tarjolla diakoniatyötä suuressa maalaisseurakunnassa, olisiko kiinnostusta?

Ai niin. Kävin myös katsomassa Hämeenlinnan uutta Suurkirpputoria. Olisi voinut luulla, että Helmis ja Famu olivat laittaneet sinne yhteisen pöydän. Samassa pöydässä oli nimittäin myynnissä näitä (siis niitä aikuisen kokoisia) ja näitä.

Hyvää kalevalanpäivän jatkoa kaikille